לתמיכה
ופרטים נוספים
כתבו לנו למייל:
אמץ אתר
יוזמה המאפשרת לחברות עסקיות להפוך לחלק מהנוף הסביבתי הישראלי. השאיפה היא ליצור "אתר בית" שאליו תרגיש החברה מחוברת ומחויבת, שיהווה מוקד חברתי-סביבתי-התנדבותי לפעילות החברה.
לראשונה, רשות הטבע והגנים בישראל בשיתוף הקרן לשמירת הטבע והמורשת קוראות לחברות לקחת אחריות תאגידית סביבתית, לאמץ אתרים, כמקובל בעולם, במתכונת מיוחדת, שבה כל ארגון יוכל למצוא את השמורה או הגן המתאימים בדיוק בעבורו.
איך בוחרים אתר?
אפשר לבחור לאמץ אתר קרוב גיאוגרפית, אתר שמתחבר לערכי החברה ולאופי פעילותה, ואפשר לבחור לאמץ אתר לפי הלב וגם לפי הצורך.
מה כולל אימוץ אתר?
חבילה שלמה של קידום, מימון ומעורבות ביישום פרויקטים בשמורה או בגן, לרבות הקמת שילוט ומתקנים לרווחת המטיילים, הסדרת שבילים, הקמת כיתות שדה, התנדבות עובדי החברה בהתאם ליכולתה ורצונה, פעילות והדרכות למשפחות, , ביקור אורחי החברה באתר המאומץ, שיתוף פעולה שיווקי ותדמיתי.
האימוץ יוצר אצל החברה שינוי תפיסתי הן בהיבט של אחריות תאגידית (חברתית) והן בהגברת המודעות, המעורבות ואחריות העובדים והחברה לסביבה הקרובה אליהם. הידוק הקשר בין עובדי החברה לבין עצמם וכן לטבע ונותנים "תוקף ירוק ואחראי" המבדל מחברות אחרות ומהווה "יתרון יחסי". אימוץ אתר לחברה ישמש כ"מכפיל כוח" במיתוג החברה.
את תוצאות העשייה המשמעותית באתר ניתן יהיה לראות היטב בשטח, מה שמאפשר לעובדים לחוות סיפוק מתרומתם ומעצים את החוויה הטובה שלהם.
הקרן לשמירת הטבע והמורשת מעודדת חברות עסקיות לקחת חלק בשמירה על הטבע באחד משמורות הטבע והגנים הפרוסות בארץ. הפעילות ההתנדבותית חברתית תורמת רבות לקשר בין החברה העסקית לסביבה הטבעית הסמוכה אליה. הקשר שנרקם בהתנדבות הראשונה בדרך כלל נשמר לאורך שנים והופך להיות חלק משמעותי בהוואי החברה.